Vit d3 și pierderea în greutate


Produse la ofertă

Ciupercă Este cunoscut faptul că vitamina D vă ajută să vă întăriți oasele și imunitatea. Dar noile descoperiri arată că deficiența sa este legată de obezitate sau creșterea în greutate 1. Multe persoane care fac dietă au dificultăți în a pierde în greutate chiar și atunci când urmează o dietă strictă și se antrenează în mod regulat. Dacă vă aflați, de asemenea, în aceeași barcă, verificați nivelul de vitamina D. Și dacă sunt scăzute, puteți lua suplimente de vitamina D, puteți face plimbări dimineața devreme sau puteți consuma alimente bogate în vitamina D.

În acest articol, veți găsi totul despre vitamina D și creșterea în greutate, doza de supliment de vitamina Hambog ng sagpro pierdere de grăsime, vitamina D -alimente bogate și cum funcționează vitamina D pentru slăbit.

Glisati in sus! Ce este vitamina D? Shutterstock Vitamina D este, de asemenea, cunoscută sub numele de vitamina soarelui, deoarece este sintetizată atunci când corpul dumneavoastră este expus la lumina soarelui. Este o vitamină solubilă în grăsimi, este stocată în celulele adipoase și ajută la menținerea unei greutăți sănătoase. Principalele forme de vitamina D sunt vitamina D2 ergocalciferol și vitamina D3 calciferol. Vitamina D3 este sintetizată în pielea umană atunci când este expusă la soare.

Vitamina D2 se adaugă în alimente și este creată de om 2.

Cum ajută vitamina D pierderea în greutate

Vitamina D facilitează absorbția calciului și a fosforului, ajutând astfel la menținerea oaselor puternice 3. De asemenea, ajută la întărirea sistemului imunitar 4. Deci, cum duce deficitul de vitamina D la obezitate? Aflați mai departe. Vitamina D pentru pierderea în greutate - Cum este legată deficiența de vitamina D de creșterea în greutate?

Shutterstock Legătura dintre obezitate și deficitul de vitamina D este încă în stadiul său incipient.

Dar există suficiente studii pentru a face ipoteza că indivizii obezi sunt deficienți de vitamina D și invers. Să trecem la știința din spatele ei. Într-un alt studiu, oamenii de știință au selectat în mod aleatoriu femeile obeze și supraponderale și le-au oferit fie un placebo, fie un supliment de vitamina D de UI.

Cercetătorii au descoperit că femeile care au fost suplimentate cu vitamina D au arătat o reducere semnificativă a masei grase corporale 7. Într-un alt studiu pe copiii etiopieni, oamenii de știință au constatat, de asemenea, că o expunere mai redusă la lumina soarelui a dus la deficiența vitaminei D, care a afectat apoi masa de grăsime corporală a copiilor.

Copiii obezi și supraponderali s-au dovedit a avea deficit de vitamina D 8. Deci, este clar că persoanele obeze sau supraponderale tind să fie deficiente în vitamina D din vit d3 și pierderea în greutate lipsei expunerii la soare sau a aportului mai mic de alimente bogate în vitamina D. Cu toate acestea, sunt necesare studii mai concrete pentru a confirma mecanismul exact al modului în care vitamina D deficitul duce la obezitate.

Dar creșterea consumului de vitamina D vit d3 și pierderea în greutate sinteza în organism va duce la pierderea în greutate? Derulați în jos pentru a afla. Nivelurile mai ridicate de vitamina D conduc la scăderea în greutate?

Aparatul de aerosoli este ideal pentru copii mici si persoanele care au dificultati in inhalarea dozelor masurate dar si persoanelor cu astm sever. Foarte rapid si silentios. Traductorul produce unde de inalta frecventa cu ajutorul carora nebulizeaza. Micro-picaturi ajung direct in tractul respirator.

Shutterstock Au fost efectuate mai multe studii pentru a afla dacă creșterea nivelului de vitamina D ar putea duce la pierderea în greutate. Oamenii de știință americani au studiat efectul suplimentării cu vitamina D asupra femeilor în vârstă. Cercetătorii de la Universitatea de Științe Medicale din Teheran au efectuat un experiment pe femei sănătoase și obeze.

Au fost împărțiți în două grupuri - un grup a fost pe supliment de vitamina D, iar celălalt pe placebo. După 12 săptămâni, oamenii de știință au descoperit o reducere semnificativă a masei grase corporale la femeile obeze doar prin creșterea concentrațiilor de vitamina D Deci, da, dacă reușiți să introduceți vitamina D în sistemul dvs.

Dar cum?

A VITAMINA D3 PODE AJUDAR NA COVID-19? QUAIS OS NÍVEIS IDEAIS DE VITAMINA D - DR LAIR RIBEIRO

Iată trei opțiuni grozave. Modalități de creștere a nivelurilor de vitamina D pentru scăderea în greutate Expunere solară Expunerea la soare este foarte importantă dacă doriți să creșteți nivelul de vitamina D din corpul dumneavoastră.

vit d3 și pierderea în greutate

Ridică-te dimineața devreme 5 dimineața - dimineața și mergi la plimbare sau la jogging. Aerul proaspăt vă va ajuta să vă vindecați corpul și să vă mențineți în formă.

Expunerea la soare după 8 dimineața poate fi periculoasă și ar trebui să aplicați protecție solară pentru a preveni deteriorarea pielii.

  • Deficitul de vitamina D - Cauze, simptome si tratament - Blog
  • Gif urile de pierdere a grăsimilor
  • Vit pentru pierderea în greutate

Supliment de vitamina D Dacă nu puteți merge la plimbare dimineața devreme, trebuie să luați în considerare administrarea de suplimente de vitamina D. Veți începe să vedeți o schimbare semnificativă a nivelurilor de energie, vă veți simți mai puțin obosiți și veți avea un somn și o memorie mai buni. Cu toate acestea, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a lua suplimente de vitamina D.

Alimente bogate în vitamina D Aceasta este de fapt a doua cea mai bună opțiune pentru creșterea nivelului de vitamina D. Există diverse alimente bogate în vitamina D și care ar trebui incluse în dieta ta zilnică.

Ce este vitamina D?

Consultați următoarea listă de alimente bogate în vitamina D. Lapte Shutterstock Laptele de vacă plin de grăsime este o sursă excelentă de vitamina D și calciu. Și se știe că atât vitamina D cât și calciu ajută la construirea oaselor puternice. Asigurați-vă că aveți cel puțin un pahar de lapte fie dimineața, fie înainte de culcare în fiecare zi.

Ulei de ficat de cod Shutterstock Uleiul de ficat de cod este un supliment popular care este bogat în acizi grași omega Dar este, de asemenea, o sursă bună de vitamina D. Somonul și macroul nu sunt doar carne slabă și bogată în omega-3, ci și surse bogate de vitamina D.

De fapt, somonul de 3 oz conține mai mult decât valoarea zilnică. Asigurați-vă că coaceți aceste pești în loc să le prăjiți sau să le faceți la grătar.

Migdale Shutterstock Migdalele sunt nuci sănătoase, care sunt încărcate cu omega-3, proteine, calciu și vitamina D. Migdalele nesărate sunt cele mai bune pentru pierderea în greutate.

vit d3 și pierderea în greutate

Le puteți include cu ușurință în bolul pentru micul dejun, salate, shake-uri și batoane de proteine. Iaurt Shutterstock Iaurtul este o altă sursă bună de calciu și vitamina D. În plus, este încărcat cu bacterii intestinale bune care ajută digestia.

Deci, iaurtul este o necesitate pentru dvs.

Deficitul de vitamina D - Cauze, simptome si tratament

Faceți sos de iaurt sau adăugați-l în bolul de mic dejun sau shake-uri pentru a obține doza zilnică de vitamina D. Ouă Shutterstock Gălbenușul de ou este bogat în vitamine liposolubile. Iar vitamina D este una dintre ele.

vit d3 și pierderea în greutate

Acesta este tocmai motivul pentru care nu ar trebui să evitați complet consumul de gălbenuș de ou. Este sigur să consumați două gălbenușuri de ou pe zi. Puteți să-l evitați dacă nivelul colesterolului este periculos de ridicat.

Faceți salată de ouă, frittata sau partea însorită în sus. Ton, sardină și hering Shutterstock Tonul, sardina și heringul sunt, de asemenea, surse excelente de vitamina D. Amintiți-vă, metoda dvs.

vit d3 și pierderea în greutate

Coaceți-le în loc să le prăjiți sau să le faceți la grătar pentru a obține cea mai mare vitamină D. Faceți o salată delicioasă, sandviș sau tocană pentru prânz sau cină cu acești pești. Creveți Shutterstock La fel ca alte fructe de mare, creveții sunt, de asemenea, o sursă bună de vitamina D. Cu toate acestea, creveții au și un conținut ridicat de colesterol. Deci, evitați-le dacă nivelul colesterolului este ridicat, iar medicul dumneavoastră interzice consumul de creveți.

Puteți adăuga creveți la pho, supe, curry și salate. Alimente îmbogățite cu vitamina D Shutterstock Unele sucuri, lapte de soia, iaurt, lapte și cereale pentru micul dejun sunt îmbogățite cu vitamina D. Consumul acestora va îmbunătăți semnificativ nivelul de vitamina D al organismului. Le puteți folosi în loc de iaurtul obișnuit, laptele sau sucul. Fii atent cu caloriile pe care le consumi în cerealele pentru micul dejun.

În funcție de tip, o ceașcă de ciuperci asigură până la UI. De fapt, ciupercile care sunt expuse la soare timp de câteva ore au un conținut mai mare de vitamina D Adăugați ciuperci la supă, salată, tocănițe sau pâine sărată. Acestea sunt cele mai bune surse alimentare de vitamina D.

Dacă v-ați simțit letargic și deprimat tot timpul, articulațiile v-au durut, v-ați îngrășat rapid și continuați să vă îmbolnăviți, probabil că suferiți de deficit de vitamina D. Iar vitamina D pentru slăbit este o modalitate excelentă de a aborda această problemă.

Blogul Obio

Discutați astăzi cu medicul dumneavoastră și începeți să luați alimente și suplimente bogate în vitamina D sau să primiți cel puțin 10 minute de expunere la soare dimineața devreme. Nu numai că vei pierde în greutate, vit d3 și pierderea în greutate vei fi și sănătos. Ai grijă!