Trageți pierderea în greutate a barului


Share on Facebook Share on Twitter Ce ați început să faceți în programul nostru de bikini cu o lună în urmă, probabil că figura dvs. Dar nu este timpul să vă odihniți pe lauri!

Trageți pierderea în greutate a barului plus, această poziție este una dintre asanele fundamentale în yoga. Bara poate fi realizată atât ca un exercițiu independent, cât și în combinație cu orice sarcini de putere. Începutul Citiți cu atenție atașamentulinstrucțiuni și ilustrații și încercați să vă imaginați în prealabil cum arată și simte "bara" corectă. Dacă practicați yoga, această poziție vă va permite să schimbați cu ușurință poziția și să luați oricare dintre celelalte asane.

O placă obișnuită nu numai că întărește brațele, umerii, spatele și mușchii miezului - îmbunătățește și postura.

Variante de tijă trageți pe curea în panta

Nu uitați să vă consultațiterapeutul înainte de a face barul pentru pierderea în greutate: nu toate exercițiile sunt la fel de utile, iar complexul ar trebui să fie selectat în primul rând pe baza propriei condiții fizice și a nivelului de pregătire. Aveți grijă dacă aveți leziuni ale spatelui, abdomenului sau umerilor.

Primul nivel de pregătire Dacă nu ați jucat niciodată sport sau nuau flexibilitate considerabilă, încep să se pregătească pierde băuturi grase corporale bara cu adoptarea poziției "pe toate patru". Această poziție elementară, care va fi capabilă oricăror persoane, indiferent de vârstă, sănătate și nivel de activitate fizică.

Dacă aveți un plan regulat pentru a pierde în greutate, revizuirea celor care au scăzut deja aceste kilograme în plus și a tras silueta va ajuta să își adune voința și să se pregătească pentru exercițiu. Asigurați-vă că mâinile dvs.

Picioarele pot fi complet îndreptate, înclinate pe podea sau îndoite degetele de la picioare, dacă sunteți atât de convenabil. Inspirați uniform, apoi expirați prin nas. Dacă puteți, încercați să imitați sunetele navigației pe mare. Aceasta este o tehnică specială de yoga care mărește eficacitatea acestor asanasuri. Nivelul doi de formare Inhalați și trageți fese până la tocuri. Păstrați poziția inițială a mâinilor, respirați profund și stați pe toc - veți avea postura unui copil, numit "balasana" în yoga.

Strângeți degetele de la picioare, dacă nu ați făcut-o deja. Încercați să vă apăsați pieptul în genunchi și, în același timp, așteptați în mod constant. Dacă urmați în mod sistematic aceste recomandări, cheia pentru pierderea în greutate, recenzii care au inundat literalmente multe resurse, veți fi ușor și natural.

Mulți oameni renunță la fizicExercitarea, considerându-le complexe și epuizante. Această opinie nu este adevărată, deoarece există exerciții simple, dar eficiente, de exemplu, barul. Ea nu are practic nici o contraindicație, dar în același timp, un astfel de raft oferă o încărcătură excelentă pentru multe grupuri musculare. În primul rând, aș dori să vorbesc despre beneficiile acestui lucruExercițiu, pentru că este doar imens. În primul rând, merită remarcată eficacitatea barei de exerciții pentru presă, pentru că este întotdeauna tensionată.

Cazul va rămâne pentru mic - pentru a menține această poziție pentru o perioadă optimă de timp. Nivelul 3 al formării Expirați și ridicați în poză "câine cautăjos "Expirați și din balasana sau postura copilului ridicați pelvisul în sus Poziția ar trebui să arate ca un V inversat Palmele ar trebui să trageți pierderea în greutate a barului plat pe podea. Nu uitați să împrăștiați abdominalele. Umerii trebuie să fie întoarși înapoi, iar brațele trebuie să se rotească cu părțile interioare, astfel încât "înălțimile" coturilor cotului să se uite unul la celălalt.

Nu este necesar ca tocurile să atingă podeaua: aceasta depinde de flexibilitatea mușchilor spatelui, a spatelui coapsei și a gâtului. Cu cât te descurci mai des, cu atât poți să te sprijini mai repede pe podea. Continuați să ajustați plafonul cu pelvisul.

Exercițiu pentru pierderea în greutate

Puteți privi în jos și direcționați, de exemplu, spre buric, dar trebuie să vă asigurați că capul este într-o poziție confortabilă. Următoarea mișcare va fi imediatcartea de slabit, recenzii care te-au inspirat sa studiezi aceste materiale.

  1. Beneficiile pensiunii: regulile pentru formarea unei posturi bune.
  2. Повинуясь инстинкту, он резко нажал на тормоза, но мотоцикл не остановился на скользком от машинного масла полу.
  3. Exercitarea barului - cât de mult trebuie să păstrăm?
  4. Rod trageți pe curea în panta
  5. Pierderea în greutate legată de anemie
  6.  Милый, я… я сейчас задохнусь! - Ей стало дурно.

Înainte de a lua poziția legendară, stați în poziția "câine în jos" și luați cât mai multe respirații și respirații, după cum este necesar.

Barul complet În poziția "câine cu fața în jos" face o adâncimeinspirați și mutați pelvisul înainte, astfel încât umerii să fie exact deasupra mâinilor și călcâiele să se întoarcă la poziția clasică plată care arată ca o oprire înaltă a push-up-ului. Asigurați-vă că aveți mușchii abdominalitensiune, iar coloana vertebrală este îndreptată.

  • Exercițiu pentru pierderea în greutate
  • Modalități profesionale de a pierde în greutate
  • Cele mai bune 10 retrageri de slăbire la nivel mondial Vrei să slăbești într-un mediu mai potrivit?
  • Pierderea în greutate sfaturi la 50
  • Cum să vă trageți drept pentru a construi forța și masa?
  • Afectează pozitiv puterea mâinilor.
  • Despre site Rod trageți pe curea în panta Mușchiul părții medii și partea din spate a spatelui poate fi pompat folosind un astfel de exercițiu de putere, iar tija trage spre cureaua din panta.

Pentru a efectua în mod corespunzător exercițiul "sculptură pentru scăderea în greutate" revizuirile despre acesta pot fi citite atât pe forumul femeilor, cât și pe cel al bărbațilortrebuie să urmați poziția pelvisului: nu trebuie să meargă în sus.

În mod ideal, corpul are trageți pierderea în greutate a barului unei linii ce ceai ajuta la slabit. Picioarele sunt îndoite și sunt la lățimea curelei.

Țineți coatele cât mai aproape de coaste posibil.

burner de grăsime mega tipu

Coborâți-vă umerii și încercați să nu le apăsați pe cap, pentru a evita tensionarea excesivă a gâtului. Îndreptați pieptul cât mai mult posibil. Omiterea umerilor contribuie la expansiunea pieptului. Asigurați-vă că tocurile dvs. Asigurați-vă că sunt implicați mușchii coapsei. Pentru a face acest lucru, ridicați colile înalte.

care este cel mai bun supliment de arzător de grăsimi

Palmele și degetele de la picioare trebuie să se sprijine pe covorul de gimnastică cu aceeași forță. Schimbarea poziției de la poziția "câine privitor în jos" la barul obișnuit clasic nu trebuie să necesite eforturi deosebite și o schimbare semnificativă a poziției corpului în spațiu. Ce urmează? Expirați profund și reveniți la poziție. Acest lucru se poate face după trei sau cinci respirații în bar. Dați-le corpului posibilitatea de a vă relaxa înainte de a vă deplasa pentru a efectua alte asanasuri.

Palmele sunt complet pe podea, mușchii abdominali sunt tensionați, pelvisul este îndreptat spre tavan. Aduceți-vă umerii înapoi și așezați-vă brațele astfel încât golurile opuse coatelor să se uite unul la celălalt. Mențineți un ritm uniform de respirație atât cât este necesar.

modalități de a pierde în greutate în trei zile

Această combinație se repetă ori de câte ori este necesar sau cât de mult puteți sta. Se recomandă să faceți trei-cinci respirații și respirații în poziția "câine în jos" după orice set de lame. Bara îmbunătățită Pentru pierderea în greutate, puteți folosi cel mai multdiverse modificări ale curelei.

Cum sa faci un modul pentru origami Cum să vă trageți drept pentru a construi forța și masa? Popularitatea trage-up-uri pe bar se datoreazăversatilitatea lor. Acest exercițiu cu greutatea proprie vă permite să construiți mase musculare, să creșteți rezistența și rezistența. Rezultatul executării exacte a strângerii devine întărirea spatelui, a bicepsului, a antebrațului și a presei. Tehnica exercițiului - baza succesului Problema cum să tragi în mod corespunzător este reflectată în tehnica: Utilizați aderența completă cu degetul mare de pe bara.

Cu toate acestea, trebuie reținut: versiunile îmbunătățite de tensiune statică sunt indicate numai celor care sunt suficient de puternici pentru a menține corpul drept și nemișcat pe tot parcursul întregului exercițiu. Puteți face bara pe un picior. Pentru a face acest lucru, ridicați alternativ fiecare picior de pe podea.

Pentru a face exercițiul pe un braț,întindeți-vă ușor mâna înainte, apoi puneți palma pe podea din nou.

Tehnica exercițiului - baza succesului

Repetați cu cealaltă mână și continuați alternanța. Asigurați-vă că șoldurile sunt în echilibru și corpul nu se mișcă de la o parte la alta.

pot găsi glutamina pierdere în greutate

Sfârșitul instruirii Exercițiu "bar" pentru pierderea în greutate recenzii nu se află: este cu adevărat eficient este o sarcină foarte mare pe corp, astfel încât fiecare antrenament trebuie să se încheie cu o fază de relaxare. După mai multe runde de scânduri, ridicați-vă la poziția "câine în jos", apoi coborâți încet genunchii la podea.

Veți găsi în aceeași poziție cu care ați început pregătirea pentru exercițiu: pe toate patrulea. Dacă aveți nevoie de odihnă suplimentară, luați poziția unui copil pentru o perioadă "balasana". Bară laterală Pentru slăbirea abdomenului, puggle pierde in greutate recomandă să se efectueze nu numai bara clasică, ci și cea laterală, care este, de asemenea, una dintre asanele de yoga.

Dacă corpul dvs. Această etapă este similară cu primul nivel de pregătire pentru versiunea tradițională a exercițiului.

Primul nivel de pregătire

Pentru poziția "pe toate patru", urmată de o balasana și un câine care privesc în jos. Apoi luați poziția caracteristică exercițiului clasic. După aceasta, puteți trece la implementarea plăcii laterale.

Expirați adânc și mutați greutatea totului. Țineți această poziție pentru respirații și respirații. Asigurați-vă că faceți totul corect pentru a vă antrena eficient mușchii și a reduce la minimum riscul de accidentare sportivă.

Tehnica de execuție

Șoldurile ar trebui aduse împreună și paralele între ele. În același mod, plasați piciorul stâng pe vârful piciorului drept. Mână de susținere în acest exemplu - dreapta ar trebui să rămână drept și să fie ușor în fața liniei umărului.

ce să mănânci pentru a arde burta grăsime

Palma este complet pe podea. Dacă vă întindeți tricepsul, va fi mai ușor să păstrați echilibrul. Mâna stângă, inclusiv mâna și degetele, este complet extinsă și îndreptată spre tavan. Pune "sculptură" pentru pierderea în greutate recenzii, notă, nu sunt negative implică munca simultană a mai multor grupe musculare, deci în această poziție, ar trebui să tensi mușchii scoarței și spatelui. Următoarea tehnică poate fi utilă: imaginați-vă că există un perete în spatele dvs. În cealaltă parte Cum se face o bară de slăbire cu un maximefect?

Mențineți poziția plăcii laterale pentru trei până la cinci respirații și apoi respirați, apoi reveniți la poziția caracteristică a exercițiului tradițional. Inhalați și expirați de câteva ori, apoi faceți bara laterală din partea stângă.

temperatura la rece vă ajută să pierdeți în greutate

Opțiuni dificile Există versiuni laterale îmbunătățite. Dacă scula obișnuită pentru pierderea în greutate recenzii, fotografii și rapoarte privind rezultatele reale sunt disponibile pe forumurile tematice nu mai este dificilă pentru dvs. În poziția unei simple plăci laterale, ridicați coapsa inferioară astfel încât să cuplați mușchii abdominali oblici. Cunoscută și o astfel de variație, ca o scândurie laterală pentru pierderea în greutate pe un picior.

Pentru ao efectua, ridicați ușor picioarele superioare din partea inferioară. Țineți această poziție timp de secunde.