Simțiți în jos. Alegerea Noastra Publicații Populare


Partea 3 din 3: Utilizarea opțiunilor alternative pentru reducerea greaței și vărsăturilor Greața și vărsăturile pot avea multe cauze diferite, cum ar fi o gripă simplă, dar și chimioterapie.

De ce prea mult Facebook vă poate lăsa să vă simțiți în jos

Mulți oameni au dificultăți în a ține lucrurile când sunt greață. Există mai multe modalități ușoare de a ajuta la menținerea alimentelor și a băuturilor în jos atunci când vă simțiți greață. Unii medici recomandă dieta BRAT, banane, orez, sos de mere și pâine prăjită. Aceste alimente vă pot ajuta să vă recuperați de greață și vărsături, deoarece alimentele sunt sărace în fibre și ușor de digerat și pot umple substanțele nutritive pierdute.

Cum să vă ridicați spiritul: 6 sfaturi pentru a vă simți mai bine

În schimb, AAFP recomandă copiilor să se întoarcă la o dietă normală, echilibrată și adecvată vârstei în 24 de ore de la greață. Alte alimente ușor de digerat: Biscuiți: biscuiți, biscuiți de stridii, biscuiți de orez sau alte biscuiți din făină.

Evitați cerealele integrale. Gelatină: Adesea menționată de nume de marcă, cum ar fi Jello, deși sunt posibile mai multe arzător de grăsime creativ. Cu arome la alegere. Adăugați treptat mâncare mai grea treptat.

arderea definiției grăsimilor

Odată ce puteți păstra în alimente foarte simple, cum ar fi bulion, orez, banane și pâine prăjită, puteți începe să adăugați alimente mai complexe pe măsură ce vă simțiți mai bine. Acest lucru vă poate ajuta să reduceți greața și vărsăturile și vă va economisi stomacul. Exemple de alimente mai complexe de încercat atunci când vă simțiți puțin mai bine includ cereale, fructe, legume fierte, pui, unt de arahide și paste albe fără simțiți în jos. Evitați alimentele care vă supără stomacul.

Este important să fii bun cu stomacul tău în acest moment. Evitarea alimentelor lactate sau condimentate poate ajuta la prevenirea mai multor vărsături. Evitați alimentele grase, inclusiv produsele de patiserie.

De exemplu, dacă ați vărsat, un cheeseburger gras vă poate agrava greața și vă poate simțiți în jos să vomați mai mult. Nu consumați alimente picante, cum ar fi curry, chili, pulpe de pui și alte fripturi. Produsele lactate precum laptele, iaurtul și brânza vă pot face să vă simțiți mai rău sau să vărsați. Alimentele zaharoase, cum ar fi fursecurile și prăjiturile, pot provoca greață sau vă pot face să vomați mai mult.

Stai departe de pâinea cu cereale integrale, cereale, paste, până când simțiți în jos ta se termină. Nucile și semințele vă pot supăra și pe stomac.

simtiti-va ca acasa - Traducere în engleză - exemple în română | Reverso Context

Ia multe lichide. Nu vă deshidratați dacă ați fost bolnav sau vărsați. Bând o mulțime de lichide limpezi, vă puteți menține echilibrul fluidelor, vă puteți calma stomacul și puteți scăpa de greață.

Lichidele sunt mai importante decât solidele. Este mult mai probabil ca organismul dvs. Diverse alimente conțin mult lichid, cum ar fi gelatina, bananele sau orezul. Puteți lua orice băutură care este limpede sau se transformă într-un simțiți în jos limpede la temperatura camerei, cum ar fi pierderea în greutate pv cub de gheață, supă, ghimbir sau o înghețată de apă.

Apa, sucul de fructe fără pulpă, bulionul, băuturile răcoritoare clare, cum ar fi ginger ale sau Sprite, ceaiul și floricelele pot combate deshidratarea și vărsăturile.

Băuturile energizante sau sportive vă pot ajuta să umpleți anumite substanțe nutritive și să vă calmeze și stomacul. Nu le folosiți simțiți în jos, totuși. Diluați-le cu cel puțin jumătate sau luați puțină apă cu fiecare înghițitură de băutură solodyn pierdere în greutate acnee. Băuturile sportive sunt de obicei mult prea concentrate și, prin diluarea lor, sunt mai amabile pentru stomac.

Faceți ceai de ghimbir sau ceai de mentă. Există unele dovezi medicale că ceaiul de ghimbir și mentă poate ajuta la greață și vărsături. Pregătiți-vă niște ceai de ghimbir sau mentă pentru a vă calma și calma stomacul și pentru a obține o mulțime de lichide. Le puteți face cu pliculețe de ceai de mentă sau cu câteva frunze de mentă sau o bucată de ghimbir cufundat în apă clocotită. Nu beți nimic care vă poate face rău sau vărsături. Nu beți nimic care este prea greu pentru stomac.

Alcoolul, cafeaua sau laptele pot agrava greața și vă pot face să vărsați.

simtiti-va - Traducere în franceză - exemple în română | Reverso Context

Nu pune lapte în ceai. Partea 2 din 3: Mănâncați și beți când vă este rău Nu mâncați nimic până nu ați terminat de aruncat. Acest lucru pare logic, dar, din păcate, unii oameni încep să mănânce din nou prea devreme, în timp ce stomacul nu este încă pregătit.

Simțiți în jos vomați, nu mâncați alimente solide până nu le puteți consuma fără a ieși. Bea băuturi limpezi sau băuturi cu electroliți pentru a evita deshidratarea. Nu consumați din nou alimente solide până când nu ați mâncat nimic timp de 6 ore consecutive.

Dacă stomacul tău se răstoarnă când vezi sau te gândești la mâncare, nu-l mânca.

Traducere "simtiti-va" în franceză

Uneori corpul este mai sensibil decât capul. Dacă ți se face deja greață atunci când te gândești la anumite alimente, sunt șanse să nu le menții. Gândurile tale joacă un rol în procesarea greaței de către corpul tău, iar acest lucru este foarte greu de ignorat.

Dacă stomacul tău se întoarce la gândul de a mânca o banană, dar nu pare să aibă o problemă cu un castron mic de orez, încearcă să mănânci orezul.

dr khurram mushir sfaturi de scădere în greutate

Mănâncă alimente ușor de digerat. Anumite alimente, inclusiv produse lactate, pot agrava greața și vărsăturile. Consumul de alimente ușor de digerat vă poate ajuta să vă controlați alimentele și să reduceți vărsăturile. De îndată ce puteți, încercați să mâncați câteva alimente solide în dieta BRAT și optați pentru alte opțiuni simple, cum ar fi cartofii fierți și supa limpede. Puteți adăuga alimente mai complexe imediat ce vă simțiți mai bine.

2 kg pierdere în greutate în 1 zi

Mănâncă mese mici și mestecă-ți bine mâncarea. În timpul dietei simple și plictisitoare, mâncați mese mici și asigurați-vă că mestecați alimentele încet și temeinic. Acest lucru vă poate ajuta să scăpați de greață și să mențineți alimentele jos.

fragmentul 176 191 pierdere de grăsime

Începeți cu o bucată de pâine sau o banană. Adăugați alte alimente simple cât mai curând posibil. De exemplu, dacă puteți ține apăsată o bucată de pâine prăjită și încă vă este foame, aveți o banană cu o jumătate de oră sau o oră mai târziu. Mestecarea temeinică a alimentelor vă va ajuta la digestie, astfel încât stomacul dvs. A lua mușcături mici vă ajută să mestecați mai bine.

Această metodă vă poate ajuta, de asemenea, să determinați dacă este mai ușor să mențineți alimentele jos decât dacă stomacul dvs. Se bea cu înghițituri mici. Așa cum este important să mâncați cu mușcături mici, este de asemenea benefic să beți înghițituri mici. Acest simțiți în jos vă poate ajuta să vă mențineți stomacul copleșitor și să duceți la greață suplimentară.

burner de grăsime în masă

Bea ml de lichid limpede în fiecare oră și nu mai mult de ml la un moment dat. Acest lucru vă asigură că nu vă deshidratați fără riscul mai multor vărsături sau hiponatremie prea puțin sodiu în organism.

Ținând mâncarea jos când ești greață | Sfaturi | June

Dacă nu puteți tolera înghițituri mici de lichid, sugeți așchii de gheață până când puteți bea ml de lichid la un moment dat fără nicio problemă. Partea 3 din 3: Utilizarea opțiunilor alternative pentru reducerea greaței și vărsăturilor Fiți conștienți de medicamentele care vă pot supăra stomacul.

Anumite medicamente, cum ar fi oxicodona, vă pot supăra stomacul și vă pot provoca greață. Dacă luați medicamente care cauzează stomac deranjat, discutați cu medicul dumneavoastră despre oprirea utilizării acestora până când vă simțiți mai bine. Medicamentele pentru durere, cum ar fi codeina, hidrocodona, morfina sau oxicodona, pot provoca greață. Unele remedii fără prescripție medicală, cum ar fi suplimentele de fier sau potasiu și chiar aspirina, pot provoca greață.

7 moduri dovedite de a vă reinventa - chiar dacă vă simțiți în jos și în afară

Odihnește-te din plin. În multe cazuri, simpla odihnă poate ajuta la ameliorarea greaței și a vărsăturilor. Culcați-vă cât de des puteți, mai ales după ce mâncați, pentru a vă ajuta să vă mențineți alimentele jos. Prea multă activitate poate agrava greața și vărsăturile prin supărarea stomacului. Luați boli de mișcare și pastile antihistaminice. Dacă nu puteți păstra nimic din cauza bolii de mișcare, luați în considerare luarea ceva împotriva acestuia sau utilizarea unui antihistaminic.

Acest lucru poate ajuta la ameliorarea greață și vărsături, astfel încât să puteți mânca cel puțin ceva. Puteți încerca antihistaminice fără prescripție medicală, cum ar fi dimenhidratul, pentru a ajuta la menținerea alimentelor scăzute.

Urmați instrucțiunile medicului dumneavoastră sau instrucțiunile de pe ambalaj. Dacă aveți greață și vărsături severe, medicul dumneavoastră vă poate prescrie scopolamină, care este disponibilă sub formă de plasture.

pierderea în greutate stațiune spania

Scopolamina trebuie utilizată numai de adulți. Ameliorează greața cu masajul punctului de presiune. Acest lucru funcționează cu adevărat și nu necesită medicamente sau o expertiză mare în medicina estică. Mergeți la medicul dumneavoastră. Dacă aveți greață, vărsături sau incapacitatea de a consuma alimente sau lichide pentru o lungă perioadă de timp, ar trebui să vă adresați medicului dumneavoastră. Vă poate ajuta să excludeți afecțiuni mai grave și să prescrieți un tratament pentru a menține alimentele jos.