Din ce cauza nu pot slabi


Cauzele, atât în privința îngrășării, cât și a slăbirii, pot fi diverse, de la moștenirea genetică, vârstă, sex, hormoni până la nivel de stres, toxine, probleme de sănătate și chiar factori sociali. Iată 20 de motive care ar putea să te surprindă!

2. Nu esti atenta la caloriile consumate.

Corpul ia o pauză Ai reușit să scapi de câteva kilograme, dar, de câteva săptămâni, acul cântarului a rămas neclintit. Specialiștii spun că ar putea să fie vorba despre o perioadă normală de relaxare, când corpul ia o pauză de la ars grăsimi. Această etapă este cunoscută și ca fază de platou.

Facebook Twitter StumbleUpon Pinterest Cu toții ne dorim să avem un corp sănătos și zvelt însă uneori pare imposibil să dăm jos din greutate, chiar și atunci când e vorba de doar câteva kilograme. Te întrebi de ce nicio dietă nu pare că dă rezultate? De ce nu slăbești? Iată câteva greșeli comune de care suntem vinovați majoritatea dintre noi și ce trebuie să faci ca să slăbești sănătos. Nu mănânci la orele potrivite Știm că uneori pare aproape imposibil să-ți faci timp să mănânci corect, mai ales dacă ai o grămadă de alte lucruri pe cap.

Asta nu presupune că strategiile tale de slăbit nu sunt eficiente, ci este doar o perioadă de respiro. Așadar, nu te lăsa afectată în planul motivației: continuă dieta, dar schimbă câte ceva în obiceiurile zilnice — fă alte exerciții fizice decât cele cu care te-ai obișnuit și adaugă o gustare după-amiaza. Nivelul scăzut de vitamina D Lipsa vitaminei D este asociată cu kilogramele în plus, mai ales în cazul femeilor trecute de prima tinerețe, arată studiile.

Legătura între slăbire și vitamina D nu le este clară cercetătorilor. Unii speculează că receptorii de vitamina D transmit celulelor grase dacă urmează să stocheze energie ca exces ponderal sau să ardă această energie. De asemenea, acești receptori din creier care controlează metabolismul și senzația de foame au nevoie de vitamina D pentru a funcționa optim, mai spun specialiștii.

S-a demonstrat că vitamina D reduce inflamația asociată cu obezitatea.

din ce cauza nu pot slabi puteți pierde în greutate atunci când dormiți

Așadar, chiar dacă nu slăbești cât ai vrea, un nivel optim de vitamina D apără organismul de efectele nocive ale excesului ponderal.

Slăbești, dar fără să știi Poate să fie o creștere în masă musculară, ceea ce nu înseamnă că nu scapi de țesutul adipos, dar, după cum bine știi, musculatura ocupă volum mic, dar atârnă greu la cântar. Li se poate întâmpla mai ales celor care, în paralel cu regimul de slăbire, s-au apucat recent de antrenamente intense la sală ori au activități fizice în aer liber — ciclism, jogging.

  • Jennifer corp subțire
  • 20 de motive din cauza cărora nu slăbești
  • De ce nu slăbești: 10 motive pentru care nu scapi de kilogramele în plus
  • De ce nu pot slabi
  • Pierdeți greutăți rapide

Deci cântarul nu este singurul reper. Folosește o dată pe lună un metru de măsurat pentru circumferința taliei; astfel, îți dai seama exact dacă pierzi kilograme sau stagnezi.

Nu mănânci suficiente proteine Cele mai importante substanțe nutritive atunci când vrei să slăbești sunt proteinele. Acestea induc sațietate și, astfel, ajută la reglarea glicemiei, contribuind la controlul greutății. Mecanismul este următorul: proteinele au efect asupra grelinei, unul dintre hormonii responsabili cu apetitul.

Mai mult, proteinele sunt importante pentru creșterea masei musculare.

din ce cauza nu pot slabi ce vă poate ajuta să pierdeți în greutate rapid

Nutriționiștii ne sfătuiesc să introducem proteine la micul dejun ca să ne simțim sătui până la masa de prânz și să evităm tentațiile dulci care pot apărea în jurul orei Proteinele, datorită faptului că previn încetinirea metabolismului, previn îngrășarea, dar și revenirea la kilogramele pierdute. Evită însă batoanele proteice, întrucât conțin mult zahăr, substanțe alergene și aditivi, care te păstrați masa pierdeți grăsime să slăbești.

Cele mai bune surse de proteine sunt carnea de curcan, nucile, fasolea și peștele. Medicamentele îți pun piedică Unele pastile cresc pofta de mâncare, altele favorizează dezechilibrele metabolice sau sporesc retenția de apă.

Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate

În toate aceste situații, rezultatul este îngrășarea. Totodată, unele medicamente provoacă dezechilibre hormonale care încetinesc ritmul de slăbire. Vinovate în toate aceste situații pot fi antidepresivele, antihipertensivele, antiinflamatoarele, antihistaminicele, unele antidiabetice sau pilulele anticoncepționale.

Nu dormi destul Somnul înseamnă repararea celulelor și pregătirea organismului pentru o nouă zi în care are mult de lucru. Când nu dormi suficient, corpul nu este în stare să-și desfășoare activitățile la nivel optim, iar sănătatea fizică și psihică sunt afectate.

Potrivit studiilor, lipsa odihnei se află între principalii factori de risc ai obezității. Asta pentru că lipsa somnului creşte pofta de mâncare. Mai puţin de 6 ore pe noapte te fac să exagerezi cu mesele, pentru că lipsa somnului controlează senzaţia de foame şi stimulează apetitul. Cei care nu dorm cât trebuie ajung să mănânce zilnic chiar şi de calorii în plus. Un somn odihnitor asigură eliberarea eficientă a hormonilor care ard grăsimile și grăbesc pierderea în greutate.

Reții apă din diverse motive Faptul că nu reușești să slăbești cu toate că urmezi diete drastice poate fi pus pe seama faptului că suferi de retenție mare de apă cauzată de unele dereglări. Practic, grăsimea este arsă, dar retenția de apă face ca acul cântarului să arate o scădere redusă sau chiar kilograme în plus. Se întâmplă frecvent în perioada menstruală sau după ce ai mâncat la cină preparate foarte sărate. Dacă niciuna dintre aceste variante nu este valabilă, mergi la medic pentru investigații suplimentare.

Ciugulești tot timpul Este un mit că mesele puține și dese ajută la slăbire. Chiar și atunci când gustările tale sunt alcătuite din alimente considerate sănătoase nuci, migdale, caju sau bastonașe de brânză slabă pancreasul este suprasolicitat, ceea ce poate duce la un dezechilibru metabolic.

Nu reuşeşti să slăbeşti? Descoperă cauzele

Specialiștii susțin că una dintre cele mai eficiente din ce cauza nu pot slabi de slăbit este postul intermitent, care înseamnă lipsa mâncării pe o perioadă extinsă, de peste 15 ore.

De exemplu, dacă cina ta este la 7 seara, următoarea masă ar trebui să fie la 10, chiar 11 dimineața. Încearcă și tu, pentru a te convinge de rezultate. Asta este și o bună cale de detoxificare!

din ce cauza nu pot slabi suplimente de pierdere în greutate hormonală dezechilibru

Apa protejează organele vitale, ajută corpul să absoarbă nutrienţii de care are nevoie, transportând nutrienţii şi oxigenul către celule, participă la transformarea alimentelor în energie, reglează temperatura corpului, înlătură toxinele și menține în corp o concentraţie optimă de săruri minerale sodiu, potasiu, calciu.

Apa are și numeroase beneficii pentru slăbire. Te temi de grăsimi Grăsimile, dacă nu sunt din categoria celor trans, sunt bune, fiindcă sunt importante pentru creier și hormoni.

din ce cauza nu pot slabi vlcc reduceri de pierdere în greutate

Organismul le folosește pentru scăderea nivelului de colesterol rău de pe artere, deci nu te feri de grăsimi. Ia-le din ouă, carne, nuci și semințe, uleiuri vegetale presate la rece.

🍀 6 secrete de slabit rapid si sanatos, care chiar functioneaza - Eu stiu TV

Bei alcool Chiar și ocazional, alcoolul îngrașă. Așa că, dacă te-ai obișnuit să bei un pahar de vin seara, acesta te sabotează. Altfel spus, degeaba ții dietă dacă obișnuiești să consumi alcool.

Ai probleme de sănătate Unele afecțiuni cronice îți pot îngreuna misiunea de a slăbi. Dintre acestea: sindromul ovarelor polichistice, sindromul de apnee în somn, hipotiroidismul.

din ce cauza nu pot slabi mecanica provocatoare de pierdere in greutate

De asemenea, și acele afecțiuni care reduc mobilitatea pot fi de vină, întrucât îți limitează activitatea fizică, iar sedentarismul favorizează ciugulitul. Nu mănânci în tihnă Când te așezi la masă, trebuie să te gândești la ce ai în farfurie, nu la problemele de la serviciu.

Nu mănânci la orele potrivite

De asemenea, trebuie să savurezi fiecare îmbucătură și să aloci timp pentru asta. Doar astfel te bucuri de mâncare, iar organismul îți mulțumește pentru starea de bine și metabolizează hrana adecvat, arată studiile.

  • Pierde grasimile grave
  • De ce la un moment dat nu mai scad in greutate? | contadetop.ro
  • NU POT SA SLABESC DELOC | Comunitatea contadetop.ro
  • 18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic – Alege sa fii sanatos!
  • Pierdere în greutate pr

Deci mănâncă la masă, nu pe tastatură sau la televizor, mestecă pe îndelete, savurează culorile, mirosul și textura, apoi lasă semnalul de sațietate să vină și oprește-te imediat din mâncat. Se întâmplă să uiți că unele gustări sunt bogate în zahăr, deși pe etichetă apare cuvântul light sau acestea nu conțin zahăr evident făinoasele conțin carbohidrați, care tot zaharuri sunt.

Zahărul se ascunde în sucuri carbogazoase, dar și în mezeluri, supe la plic, muștar sau cărnuri afumate, ketchup, dressinguri ambalate, pâine, iaurt cu fructe, fulgi de cereale, snackuri, conserve.

Cercetările scot la iveală că dieta săracă în carbohidrați este de trei ori mai eficientă decât cele cu conținut redus de grăsimi, foarte populare în prezent.

din ce cauza nu pot slabi 6 săptămâni de pierdere în greutate

Dietele sărace în carbohidrați diminuează tulburările metabolice ca prediabetul și diabetul de tip II și determină îmbunătățiri majore în privința markerilor metabolici ca trigliceridele, glicemia, colesterolul HDL. Cel mai sigur este să ții un jurnal de alimentație, pentru a-ți da seama cât consumi zilnic.

Cei care fac asta au mai multe șanse să slăbească și să se mențină, arată studiile. Nu te cântărești corect Este un aspect normal ca greutatea să fluctueze cu câteva sute de grame de-a lungul unei zile. Nu doar cei ce țin dietă se confruntă cu aceste schimbări, ci și persoanele cu greutate normală.

Sfatul nutriționiștilor este să te cântărești la din ce cauza nu pot slabi oră, în aceeași zi a săptămânii. Iar dacă vrei să vezi modificări realiste, cântărește-te o dată pe lună. Cântărește-te dimineața, înainte de micul dejun, și analizează rezultatele de ansamblu, nu schimbările zilnice.

Faci exercițiile nepotrivite Fie activitatea ta fizică este prea intensă, fie este nevoie de o combinație de exerciții pentru din ce cauza nu pot slabi da un brânci organismului să slăbească.

De exemplu, dacă mergi în fiecare zi la sală și faci doar jogging, corpul se obișnuiește și se impunea varietatea. Alege mai multe tehnici, atât aerobe cât și anaerobe. Un mix de tehnici îți asigură succesul.