Deficitul kilojours pentru pierderea în greutate


Acum, că știi cum arată necesarul deficitul kilojours pentru pierderea în greutate zilnic de energie, putem crea un plan care să se potrivească vieții tale.

deficitul kilojours pentru pierderea în greutate

Trebuie găsit un echilibru între viteza motivantă a succesului și durabilitatea. Un kilogram de grăsime corporală corespunde cu aproximativ de calorii.

deficitul kilojours pentru pierderea în greutate

Dacă ar fi să creăm un deficit caloric de kcal pe zi, ați fi pierdut un kilogram după o săptămână. Acesta este modul în care ar putea fi abordat dacă nu ar fi pentru alți câțiva factori: Dacă deficitul caloric este prea mare, corpul începe să descompună nu numai grăsimea corporală, ci și mușchii scheletici.

Cu o necesitate de energie de kcal, ar fi un deficit caloric de cel mult kcal pe zi.

Dieta Ketogenică - Adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați 🍽 - GymBeam - FIT POINT

Cu toate acestea, acest lucru se aplică doar persoanelor cu un procent redus de grăsime corporală. Din experiență vă pot garanta că, indiferent cât de puternic și de motivat vă simțiți la început, cu cât este mai mare deficitul, cu atât sunteți mai susceptibil la atacuri de foame și avorturi.

Care este deficitul de energie necesar pe unitate Pierdere în greutate? Abstract Una dintre cele mai omniprezente reguli de pierdere în greutate afirmă că este necesar un deficit de energie cumulat de kcal pentru a pierde 1 kilogram de greutate corporală, sau echivalent cu 32,2 MJ per kg. Cu toate acestea, Forbes a subliniat că masa corporală slabă se pierde împreună cu grăsimea corporală în timpul pierderii în greutate 3, 4 și acum se recunoaște în general că această regulă de bază este o simplificare excesivă 1. Dar în ce condiții este adecvată această regulă generală?

Pentru ca restul corpului tău, cum ar fi pielea ta, să poată ține pasul cu schimbările, nu ar trebui să slăbești prea repede. Printre acești factori, un deficit caloric zilnic de kcal, în funcție de nevoile dvs. Dacă doriți să vă luați weekendul liber, vă puteți distribui deficitul de calorii în celelalte zile.

Ghidul caloriilor: cum calculezi necesarul caloric Ghid de restaurant la pierderea în greutate Ce trebuie sa stii despre calorii Numarul de calorii de care organismul nostru are nevoie zilnic variaza in functie de mai multi factori, precum: varsta, sexul, greutatea si stilul de viata adoptat. Daca vrei sa slabesti trebuie sa consumi mai putine calorii decat ai nevoie pe o perioada limitataiar daca vrei sa te ingrasi, trebuie sa maresti aportul caloric, astfel incat sa depasesti limita permisa.

Dacă consumați suficiente proteine, faceți antrenament muscular și vă puteți imagina că le țineți mai mult, deficite ușor mai mari sunt, de asemenea, în regulă. După cum probabil ați citit în articolul meu despre cariera mea, am slăbit 65 de kilograme în puțin peste un an.

deficitul kilojours pentru pierderea în greutate

Dacă convertiți acest lucru, veți ajunge cu aproximativ un kilogram pe săptămână, deci foarte asemănător cu exemplul de mai sus. De când am reușit cu un astfel de deficit, nu vă pot interzice să faceți acest lucru.

deficitul kilojours pentru pierderea în greutate

Doar ai grijă să nu te înfometezi. Dacă nu vezi succesele pe care ți-ai dori să le ai, este posibil să consumi mai multă energie decât credeai. Verificați din nou informațiile nutriționale. Găsiți un punct de mijloc bun prin reducerea și creșterea deficitului.

Semnificația clinică a termogenezei adaptiveIunie Abstract Epidemia obezității se dezvoltă mai rapid decât înțelegerea științifică a unei modalități eficiente de depășire a acesteia, reflectată de rata scăzută de succes a intervențiilor de pierdere în greutate pe termen scurt și lung. Din punct de vedere clinic, acest lucru sugerează că organismul tinde să apere un punct stabilit de origine genetică posibilă în contextul unui program de reducere a greutății. După cum se descrie în această lucrare, acest succes terapeutic limitat poate depinde de termogeneza adaptivă, care reprezintă, în acest caz, scăderea consumului de energie EE dincolo de ceea ce s-ar putea anticipa din modificările masei de grăsime sau din masa fără grăsimi în condițiile fizice standardizate activitate ca răspuns la o scădere a consumului de energie.