Cel mai bun mod de a diminua umerii, Cel Mai Bun Corector de Postură Pentru Umeri


Umerii ca mingile de tun: secretul Umerii ca mingile de tun: secretul Septembrie 7, Timp de citire: 14 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Capete de umăr groase, rotunde, cu dungi, sunt cele care îi deosebesc pe bărbați de băieții din sală. Un piept complet, un spate lat și brațe superioare groase sunt adesea văzute, dar veți găsi umeri mult mai puțin echivalenți, care sunt umpluți din față înapoi. Cercetările au arătat chiar că capetele umărului din față ale culturistilor sunt nu mai puțin de cinci ori mai mari decât cele ale persoanelor neînstruite, în timp ce partea laterală și spatele umerilor sunt aproape de două ori mai mari, o diferență imensă!

Alegeţi o greutate astfel încât să ajungeţi la epuizare musculară odată cu numărul stabilit de repetări. Odihniţi-vă timp de minute între seturi.

Cauza este simplă: Umărul este incredibil de complex și majoritatea programelor de antrenament stabilesc prioritatea greșită. În acest blog vă vom spune totul despre asta, astfel încât să nu mai faceți această greșeală și să vă îndreptați spre umeri ca niște bile de tun! Anatomia umărului Înainte de a intra în cele mai comune capcane și modalitățile prin care poți face progresul dorit, este important să înțelegi mai întâi cum funcționează umărul și ce funcții îndeplinește acest cel mai bun mod de a diminua umerii muscular.

  • Infecții Cancer mamar NOTĂ: În astfel de cazuri, vă rugăm să contactați un medic înainte de a încerca aceste exerciții de reducere a sânilor.
  • ZIUA DELTOIZILOR (IZOLAŢI PENTRU A ANIHILA) - Articole Blog
  • Pierderea inch sau pierderea în greutate

În primul rând este esențial să realizăm complexitatea umărului ca grup de mușchi. De exemplu, mai întâi priviți tricepsul, mușchiul cu trei capete de pe spatele brațului superior.

Deși acest mușchi are trei capete, funcția este destul de simplă: extinderea brațului superior. În afară de întinderea brațului superior de articulația cotului, tricepsul se observă puțin, ceea ce înseamnă că exercițiile triceps sunt în general foarte similare.

Sigur că puteți încărca capul lung mai precis ridicând brațul superior, dar esența rămâne aceeași. Acum comparați acest lucru cu mușchii umărului, cunoscuți și sub denumirea de deltoid. La fel ca tricepsul, acesta constă din trei capete, cu diferența că aceste trei capete sunt complet diferite una de cealaltă.

Informatii generale despre durerea de umar Durerea de umar poate fi rezultatul ranirii sau imbolnavirii articulatiei umarului.

Cele trei capete se atașează aproximativ în același loc, dar originea este diferită pentru toate cele trei capete. Capetele sunt situate în față anteriorlateral lateral și în spate posteriorceea ce înseamnă că au funcții diferite. Puteți vedea o prezentare generală mai jos: Capul umărului din față După cum am menționat anterior, acest cap este de obicei cel mai dezvoltat printre culturisti și este aproape de mușchiul pectoral adesea mai dominant.

Cele mai bune 10 exerciții pentru a reduce rapid dimensiunea sânilor acasă

Capul de umăr frontal are o serie de funcții: Abducție, unde brațele sunt mișcate lateral de corp, ca într-o ridicare laterală Flexie, unde brațele sunt înaintate înainte de corp, ca într-o ridicare din față Flexie transversală, în care brațele sunt mișcate una spre cealaltă ca și în cazul unei mișcări de zbor Rotație internă, prin care antebrațul este rotit spre interior Capul umărului din față este activ în special atunci când umărul se află în rotație externă, cu degetul mare îndreptat în sus în poziție de picioare, ceea ce face ca apăsarea umărului să fie un exercițiu atât de eficient pentru acest cap.

Capul lateral al umărului Acest cap este deja mult mai puțin dezvoltat la multe persoane în comparație cu capul din față, următoarele funcții sunt îndeplinite de către parte: Abducție, unde brațele sunt mișcate lateral de corp, ca într-o ridicare laterală Flexie, unde brațele sunt înaintate înainte de corp, ca într-o ridicare din față Abductie transversala, in care bratele sunt deplasate de la centru spre exterior, ca si cu o musca inversa Răpirea umărului este funcția principală a acestui cap, dar spre deosebire de capul din față, umărul trebuie să fie rotit intern pentru asta.

Această rotație internă înseamnă că degetul mare îndreaptă în jos atunci când stai și ții brațele în lateral. Capul umărului din spate În cele din urmă, avem capul umărului din spate, aproape de trapez, latissimus dorsi și teres major.

Account Options

Acesta este de obicei micul antet al celor trei și îndeplinește următoarele funcții: Extensie, unde brațul superior este coborât de deasupra capului, ca un pulovere Extensie transversală, în care se face o mișcare de vânătoare cu coatele la înălțimea umerilor Abductie transversala, in care bratele sunt deplasate de la centru spre exterior, ca si cu o musca inversa Rotire exterioară, prin care antebrațul este rotit spre exterior Extensia este efectuată în principal de partea superioară a spatelui, în timp ce rotația externă este greu de rezistat.

Acest lucru face ca extensia și abducția transversală să fie mișcările cele mai eficiente pentru capul umărului posterior. După cum puteți vedea din funcțiile umărului, acest grup muscular este mult mai complex decât vă puteți crede. Nu este doar cazul în care fiecare cap nu îndeplinește o singură funcție, dar gradul de dominanță și prioritate este, de asemenea, enorm de important, cu stimularea potrivită pentru umeri.

Acest lucru ne duce la următorul punct: capcanele. Pregătirea Delt a greșit: Cele 3 capcane Motivul pentru care majoritatea oamenilor nu au umerii pe care își doresc este de obicei cel mai bun mod de a diminua umerii aceste 3 cauze, citiți cu noi. Puteți crede că acest lucru nu este important dacă îndepliniți doar o serie de funcții.

Umerii ca mingile de tun: secretul

În realitate, însă, este adevărat că fiecare funcție primară trebuie îndeplinită în mod regulat pentru a realiza o dezvoltare completă a unui grup muscular.

Apelăm în mod deliberat primar, deoarece rotația internă și externă nu sunt funcții primare, cel puțin să nu construim mai multă masă musculară. Aceasta nu trebuie să fie întotdeauna în aceeași pregătire, dar după un timp, fiecare funcție trebuie să fie îndeplinită.

14 zile provocare de pierdere în greutate

Acest lucru depinde și de restul programului de pregătire. Poate că faceți deja o mulțime de extensii ale umerilor cu antrenamentul din spate, astfel încât izolarea capului cel mai bun mod de a diminua umerii din spate merită o prioritate mai mică. Acest lucru ne aduce chiar la următoarea capcană. Aceasta este pur și simplu o problemă a priorității acordate umerilor în timpul antrenamentului.

cel mai bun amestec de ardere a grăsimilor

Dacă ai acordat atenție anatomiei umărului, poate ai observat că umerii contribuie foarte mult și la exerciții care se fac în mod normal pentru piept. Nu este surprinzător, în principal, capul de umăr din față este cel care ajută la aceste exerciții. Deoarece oricum sânul este deja un grup muscular foarte îndrăgit, care este suprasolicitat mai mult de o dată, umărul față primește mult stres gratuit și degeaba. Majoritatea oamenilor au auzit probabil despre acest lucru, dar rareori se face ceva cu asta.

Atunci nici nu am vorbit despre antrenamentul în umăr în sine. Exercițiile compuse grele merită, în mod normal, cea mai mare atenție, așa că exact ceea ce se întâmplă la umeri: oamenii încep cu prese de umăr grele și adesea o variantă cu gantere sau mașină vine ulterior la antrenament. Aceasta este completată în mod regulat cu o ridicare frontală, ridicare laterală și ridicare laterală pentru a finaliza antrenamentul.

Încheierea a toate acestea? Umărul frontal nu numai că primește cea mai mare atenție în timpul antrenamentelor de umăr, ci și în exterior!

Durerea de umar

Apăsările pe umeri și ridicările față încarcă în principal capul umărului din față, în timp ce volumul din fața pieptului plasează, de asemenea, o sarcină considerabilă pe același cap frontal.

Umărul din spate primește, de asemenea, o parte din volum de la antrenamentul din spate, în timp ce capul lateral al umărului este pierdere în greutate multicare tacoma wa descărcat și, prin urmare, beneficiază cel mai mult de izolarea directă.

Prin urmare, diferența de dezvoltare a diferitelor rubrici nu este decât o coincidență, ci o prioritate. Pentru a preveni rănirile și pentru a încărca grupele musculare potrivite, se recomandă să păstreze prioritatea tehnologiei. La ce ne referim exact?

grăsime arzător de calciu piruvat

Partea ridică acolo unde mâinile sunt mult deasupra coatelor, iar posteriorul crește unde performanța arată mai mult ca scăderea în greutate gi scăzută exercițiu din spate decât orice altceva. Acest lucru ne duce înapoi la două probleme cruciale care au fost abordate în anatomia umărului: 1 Abducția umărului este atât o funcție a capului umărului din față, cât și lateral, diferența este poziția umărului.

Cu o rotație externă, capul frontal în special este încărcat, în timp ce cu rotația internă partea este mai încărcată. Puteți ghici probabil că versiunea în care mâinile sunt pierderea în greutate 77058 coatelor este o formă cu rotație externă. Nu întâmplător, apropo, pentru că în această poziție corpul tău este pur și simplu mai puternic.

Pregătirea Delt a greșit: Cele 3 capcane

Vrei să te concentrezi pe partea laterală? Apoi plasați umărul în rotația internă, ceea ce înseamnă că vă ghidați mișcarea cu degetul mic! Un indiciu folosit în mod obișnuit își imaginează că țineți o cană pe care o turnați goală, astfel încât să mențineți brațele exact în poziția necesară pentru încărcarea maximă pe umărul lateral.

Unde merge adesea greșit? Prea multă greutate și, prin urmare, coborând coatele. Drept urmare, spatele superior mult mai puternic preia mișcarea, iar capul umărului din spate rămâne subdezvoltat până la un mare regret. Pentru a încărca optim capul umărului din spate, brațele superioare rămân mereu la înălțimea umerilor. Deci, acum când știm cum funcționează umărul și care sunt greșelile cele mai frecvente, cum traducem acest lucru în antrenamentul perfect al umărului?

Ghiulele în devenire În primul rând, ținem cont de restul programului de pregătire. Câte exerciții faci în prezent pentru piept și spate?

În funcție de aceasta, puteți stabili câtă sarcină directă are încă nevoie de capul umerilor. Ghidul va fi aproape același pentru majoritatea oamenilor: capul umerilor din față are nevoie de o izolare mai mică directă, în timp ce capul lateral și cel din spate merită mai multă atenție! Ca un exercițiu de bază greu și o modalitate de a face întreaga centură de umăr mai puternică, este înțelept să includeți o presă de umăr în antrenamentul dvs.

Aceasta poate fi o presă de tip barbell sau gantere, în funcție de preferințe.

Ce cauzează sânii mai mari?

În general, mai mult de o presă sau ridicări suplimentare sunt inutile. Nu vrem să spunem că o ridicare din față este un exercițiu prost, dar pentru că partea frontală este deja încărcată atât de mult, acest exercițiu nu vă va aduce mare lucru.

În plus, antrenamentul umărului trebuie să constea în exerciții fizice care subliniază direct capul lateral și posterior, astfel încât umărul tău să fie dezvoltat uniform pentru acele capete rotunde pe care le dorești!

Mai jos evidențiază o serie de exerciții care punctează cel mai bine! Acolo unde în partea de jos a mișcării cu greu trebuie să depuneți eforturi, mișcarea din vârf devine grea. O modalitate ușoară de a reduce acest efect este prin efectuarea exercițiului cu cabluri. Acest lucru menține tensiunea de jos în sus la fel.

260 de lire sterline pierdere în greutate

De asemenea, cablurile vă permit să luați o poziție rotită intern. Atașați o singură frânghie la cablu sau prindeți cablul direct. Acest lucru împiedică umărul dvs. Asigurați-vă întotdeauna că brațul dvs. Cu cât brațul îți merge mai departe, cu atât exercițiul va arăta ca o ridicare din față.

Acest lucru înseamnă, de asemenea, cu cât este mai puțin eficient pentru umărul lateral. Înclinându-se puțin înainte, acest lucru poate fi prevenit mai ușor. Acesta este un mușchi mai profund care acționează în principal ca un stabilizator.

Numai în partea în care brațul este perpendicular pe corp este umărul lateral complet încărcat. Cum putem folosi aceste informații pentru a îmbunătăți un exercițiu? Înclinați-vă cu corpul în greutate! Țineți un ganter pe o parte și țineți un obiect pe cealaltă. Apoi aplecați-vă spre partea ganterei, eliberându-l din corp. Drept urmare, prima parte a exercițiului este mai puțin stresată și petreci mai mult timp în partea cea mai importantă a exercițiului: unde umărul primește antrenament maxim.

În mod normal, acest lucru se face în rotație externă, astfel încât degetul mare să fie orientat în sus atunci când îndreptați brațele drept. Totuși, acest lucru asigură că partea cooperează și în mare măsură, în timp ce obiectivul nostru este tocmai încărcarea spatelui.

O poziție neutră a mâinii! La începutul exercițiului, degetele mari se îndreaptă către celălalt și conduci din nou exercițiul cu degetul mic. Acest lucru minimizează activarea grupelor musculare secundare și plasează sarcina acolo unde ar trebui să fie: pe spate.

O deficiență este însă că acesta este un exercițiu foarte izolat, care face dificilă progresarea pe termen lung. Un exercițiu în care acest lucru este posibil și care oferă, de asemenea, multă libertate în plasarea mâinilor este facepulul cu frânghie.

Facepull-ul este o mișcare de vânătoare în care coatele sunt ținute la înălțimea umerilor.

Antrenamentul meu de Brate \u0026 Umeri explicat Complet

Acest lucru împiedică mușchii spatelui mai dominanti să preia mișcarea și prin încheierea cu coatele din spatele umerilor obțineți o contracție maximă. Frânghia permite atât o prindere cât și o față de mână, astfel încât exercițiul poate fi ajustat în funcție de preferințele dvs. Cu toate acestea, acest lucru se datorează în principal prinderii înguste și faptului că coatele sunt cu mult peste umeri.

O ajustare ușoară constă în a plasa mâinile mai largi, făcând focalizarea deplasată spre umărul lateral și activarea trapezului scade.

pierderea în greutate curejoy

Lățimea ideală de prindere asigură îndreptarea brațelor verticale în jos atunci când coatele au atins înălțimea umerilor. Vrei mai multă tensiune constantă? Apoi încercați rândul vertical într-o stație de cablu. Acest exercițiu provoacă iritații în umăr? Atunci rândul vertical cu gantere poate fi soluția pentru tine!

De ce să-ți cumperi un corector de postură pentru umeri?

Și cu aceste exerciții sunteți înarmați pentru atacul perfect asupra capetelor umărului, astfel încât acestea să poată crește doar până la umeri plini, rotunzi! Așa că aplicați acest lucru în formarea dvs. Acest blog este scris de Mathias Jansen.

cum să pierdeți în greutate fără a încerca