Cel mai bun bar de granola pentru pierderea în greutate


Sunt granola baruri bune pentru tine?

Ar trebui să luați în considerare consumul de volum? Pierderea în greutate mâncând mai mult este ca și cum ai câștiga la loteria de slăbit - sună aproape prea casumer spanac smoothie pentru pierderea în greutate pentru a fi adevărat.

Dar când aruncați o privire asupra densității calorii a alimentelor pe care le consumați, este posibil să reduceți total caloriile, dar să adăugați mai mult volum meselor. La urma urmei, cine nu vrea mai multă explozie pentru banii lor? Schimbarea unora dintre alimentele bogate în calorii din dieta dvs. Iată ce trebuie să știți pentru a începe.

Barele de granola pot ajuta la pierderea in greutate. Rețetă video pentru bare de muesli

Lectură conexă 13 haine pentru pregătirea mesei pentru a economisi timp în bucătărie Ce este consumul de volum? Consumul de volum nu este într-adevăr un plan de dietă sau un regim, ci mai degrabă o tehnică.

Pur și simplu, acest hack implică ambalarea strategică a meselor cu cantități mari de alimente cu conținut scăzut de calorii. Drept urmare, vă simțiți plin în timp ce reduceți caloriile.

Cele mai bune și mai proaste 40 de bare de proteine

Aflați cum să vă umpleți farfuria cu alimente sănătoase, bogate în nutrienți, înregistrându-vă mesele în aplicația MyPlate. Descărcați acum pentru a vă regla dieta azi!

Produse alimentare de mare volum Legume Cel mai simplu mod de a mânca mai multe alimente pentru mai puține calorii este prin umplerea meselor cu o mulțime de legume. Verdele cu frunze au un raport mai mare de apă și fibre față de caloriile totale, astfel încât să puteți mânca câteva căni în fiecare zi, în timp ce abia adăugați calorii în dieta dumneavoastră. De exemplu, o ceașcă de rucola are mai puțin de 20 de calorii totale, conform USDA, dar poate adăuga un volum substanțial în farfurie, ajutându-vă să vă simțiți plin.

Sunt bare de granola bune pentru pierderea de grasime, 12 Baruri sănătoase Granola

Alte verzi cu frunze care trebuie incluse sunt: Kale: 7 calorii pe cană Spanac: 7 calorii pe cana Salată Romaine: 7 calorii pe cană Varză: 22 calorii pe cană Cereale integrale Schimbarea cerealelor rafinate cum ar fi pâinea albă pentru cereale integrale mai sănătoase poate crește, de asemenea, volumul mesei, spune Jaramillo. Cerealele integrale nu sunt doar mai bogate în fibre, dar oferă și mai mulți nutrienți, cum ar fi fibrele, fierul și magneziul. Schimbați carnea roșie și lactatele cu conținut ridicat de grăsimi pentru unele dintre aceste opțiuni: Piept de pui: de calorii pe porție aproximativ 3,5 uncii Somon: calorii pe porție aproximativ 3,5 uncii Iaurt degresat: calorii pe cana Brânză de vaci: calorii pe cană Curcan macinat: de calorii pe jumatate de cana Lectură conexă 13 alimente bogate în proteine, cu conținut scăzut de calorii, care vă pot ajuta să slăbiți Cum ajută consumul de volum la pierderea în greutate Schimbarea alimentelor cu volum mic pentru opțiuni cu volum mare înseamnă, de obicei, că veți mânca o dietă mai plină de satisfacție pentru mai puține calorii, ceea ce favorizează în cele din urmă pierderea în greutate.

Cele mai noi știri din lumea fitnessului GymBeam Blog Știrile digera Dacă cumpărați ceva printr-un link din această pagină, este posibil să câștigăm un comision mic. Cum funcționează asta. Găsirea unui bar de granola sănătos nu este o probă ușoară.

Pentru a pierde în greutate, trebuie să creați un deficit caloric atunci când ardeți mai multe calorii decât consumațipotrivit Clinicii Mayo. Dietele cu restricții calorice pot fi dificile, totuși, deoarece vă pot lăsa să vă simțiți foame.

versetele biblice privind pierderea în greutate obiective rezonabile pentru pierderea în greutate pe săptămână

Consumul unui volum mai mare te poate face să fii mai saturat și te poate face mai ușor să rămâi cu dieta ta. Consumul de volum poate crește, de asemenea, valoarea nutrițională generală a meselor, spune Jaramillo.

cum să ardeți grăsimea din corp pierde 45 de grasimi corporale

Alimentele cu volum mare, cum ar fi verdeața cu frunze și cerealele cel mai bun bar de granola pentru pierderea în greutate, sunt în general mai hrănitoare decât alternativele cu volum redus, cum ar fi alimentele procesate gândiți-vă: bare de granola, fursecuri, chipsuri.

Un nutrient cheie pe care îl obțineți cu alimente mai voluminoase este fibra, spune Jaramillo. Fibrele nu numai că vor crește sațietatea după masă de asemenea, vă vor ajuta să vă simțiți plinidar pot, de asemenea, să promoveze pierderea în greutate și aderarea la dietă, potrivit unui studiu din octombrie publicatJournal of Nutrition.

Bare de granola pentru a slabi

După ce au observat efectele diferitelor diete la de indivizi, cercetătorii au descoperit că fibra era cel mai sigur factor predictor al pierderii în greutate. Luând în considerare consumul de volum nu este o rutină sau un regim de dietă pas cu pas, puteți utiliza acest hack oricând doriți să adăugați densitate de umplere la mese. Dar dacă vă găsiți frecvent căutați la dulapul cu gustări, alegerea alimentelor cu volum mai mare este o modalitate excelentă de a vă menține caloriile scăzute și de a ajuta la scăderea în greutate.

nac n acetilcisteină pierdere în greutate pierderea în greutate pe tiroxină

Deoarece această rutină alimentară stresează alimentele întregi bogate în substanțe nutritive, aproape oricine poate beneficia de concentrarea asupra volumului și calității alimentelor, spune Jaramillo.

Cu toate acestea, consumul de volum necesită o anumită planificare și poate fi o provocare pentru cei cu un program agitat sau un regim de activitate fizică riguroasă, spune Jaramillo. Dacă sunteți un tip de granola-bar-on-the-go, consumul de volum va necesita mai mult angajament de pregătire a mesei decât vă puteți oferi de obicei mesele. Pe măsură ce începeți să introduceți o dietă mai voluminoasă, este posibil să aveți o anumită suferință inițială GI, avertizează Jaramillo.

Cele mai sănătoase bare de granola pentru pierderea în greutate

Mai ales dacă de obicei nu consumați multă fibră, veți dori să introduceți aceste alimente bogate în fibre mai treptat. Deși va fi nevoie de un anumit angajament în ceea ce privește prepararea meselor, consumul de alimente mai voluminoase, cum ar fi legumele, cerealele integrale și proteinele slabe, nu numai că vă poate ajuta să rămâneți mai ușor într-un deficit caloric, dar vă poate oferi organismului vitaminele și nutrienții pe care îi are nevoie.

Lăsați partea creativă să se elibereze și experimentați adăugând mai mult volum meselor.

  1. Cum obții baruri de granol de casă pentru a se uni?
  2. Fresh articles
  3. Cele mai bune și mai proaste 40 de bare de proteine - Produse Alimentare
  4. Pierde greutatea ruptă
  5. Cele mai bune și mai proaste 40 de bare de proteine Nu se poate nega: proteina este numele jocului atunci când vine vorba de
  6. Granola cocarde-nunta.

Lectură conexă Cum să mănânci pregătirea pentru pierderea în greutate ca un profesionist Publicații.